Complaint: onterechte afsluiting

user-198963 on 13 September 2013 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik word onterecht van energie afgesloten van Energiedirect. Zij beweren dat ik een achterstand heb van 157 euro maar ik ben een trouwe betaler en betaal iedere maand. Van Stedin ontving ik het bericht dat ik binnen 2 weken wordt afgesloten.Ook moet ik, na opnieuw aanmelden bij ED een bedrag van 1.000 euro betalen. Ik denk er niet aan en ben onmiddellijk opgestapt. Voor alle duidelijkheid, ik heb kopietjes van al mijn betalingen naar ED opgestuurd. Heeft iemand een soortgelijke ervaring met ED gehad?

Desired solution:

Een excuus zou op zijn plaats zijn.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to EnergieDirect about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from EnergieDirect

11 years ago - Beste beatrix123, Naar aanleiding van je klacht heb ik je vandaag een e-mail gestuurd. In deze e-mail vind je een betalingsoverzicht met alle betalingen die energiedirect.nl van je heeft ontvangen. Ook staan hier alle in rekening gebrachte bedragen op vermeld. Daarnaast heb ik in de e-mail een uitleg gegeven over welke bedragen we niet van je hebben ontvangen en waarom energiedirect.nl het contract met je heeft beëindigd. Ik raad je aan het openstaande bedrag alsnog zo snel mogelijk aan ons te voldoen. Mochten er betalingen in ons overzicht ontbreken dan wil ik je verzoeken ons hier een bewijs van toe te sturen. Tot slot raad ik je aan zo snel mogelijk een nieuwe leverancier te zoeken om afsluiting door de netbeheerder te voorkomen. Als we binnen 14 kalenderdagen geen reactie ontvangen op mijn e-mail dan beschouw ik de klacht als afgerond en zullen we de klacht sluiten. Groetjes, Ralf

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste beatrix123,

Binnen 14 kalenderdagen hebben we geen reactie van je ontvangen. De e-mail die ik gestuurd heb, beschouw ik als voldoende en daarom zet ik de klacht op opgelost.

Wel wil ik je er nog op wijzen dat er op dit moment een openstaand bedrag is bij ons en bij onze incassopartner. Ik raad je aan het openstaande bedrag zo snel mogelijk te voldoen.

Met vriendelijke groet,
Ralf
energiedirect.nl

All complaints of