Complaint: krant wordt niet nabezorgd

user-199089 on 14 September 2013 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik vindt het erg raar dat er opeens besloten is om de krant niet meer na te bezorgen als hij er niet is.
Dus als de bezorger er ff geen zin in heeft of er vanwege ziekte of vakantie geen vervanger gevonden is heb je pech.

Desired solution:

gewoon nabezorgen als hij er niet is.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - We have sent an email to Telegraaf about your complaint

Message from from Klacht.nl

12 years ago - We have sent reminder to Telegraaf to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Telegraaf

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Telegraaf

Telegraaf

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Goedemiddag, via email de klant ingelicht over het stoppen van de nabezorging. Uit coulance 1 week waardebonnen verstuurd.

All complaints of