Complaint: Weekendje Eemhof!

user-199510 on 17 September 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Met Familie een weekendje naar CP De Eemhof geweest!Premium huisje (644) was hier absoluut niet top. Eerst ontbraken het koffiezetapparaat en waterkoker, na een klacht is dit direct rechtgetrokken. Vervolgens kwamen we er achter dat er een stop in het bad ontbrak, dag later is dit gefixt, in de douche was de steun van de douchekop lam waardoor deze niet te stellen was. Douchen in bad en tegelijkertijd in de 2e badkamer is vrijwel onmogelijk omdat de waterdruk dan grotendeels wegvalt. Matrassen zijn waardeloos en hadden allang vervangen moeten zijn, diepe kuilen. Verder heb ik het hele weekend lopen snotteren ivm dat het er gewoon niet schoon is. Het huisje zou zijn vernieuwd maar dat was er niet aan af te zien!. De action plaza is veel achterstallig onderhoud en nog meer ongedierte de banken met stoffen kussen waren echt heel vies en dat verklaarde de vele vliegen ook. We hebben er nog een boeking staan voor de eerste week van oktober in een vip huisje, ik ben dus erg benieuwd wat dat gaat brengen al vrees ik het ergste… absoluut zwaar overrated dit park

Desired solution:

Er wordt genoeg betaald voor dit park. Zorg er nou eens voor dat mensen echt tevreden zijn en dat de boel gewoon schoon is!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

Responded on 17 September 2013 at 10:59

De afhandeling van de klacht was erg snel, dat vinden we erg prettig! er zijn tegoed bonnen aangeboden twv €50,- en er is excuses gemaakt. Verder zijn de klachten doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdelingen. Als de betreffende afdelingen er nou ook nog wat mee doen dan vinden wij het helemaal top! Hopelijk bevalt ons volgende verblijf in de Eemhof ons beter. Voor nu heeft CenterParcs onze klacht opgenomen zoals het hoort namelijk als een kans om te laten zien dat ze beter kunnen.

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 17 september jl. werd er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs. De gast kreeg bestedingsbonnen aangeboden welke geldig zijn bij het volgend verblijf.

All complaints of