Complaint: niets ontvangen

user-199605 on 19 September 2013 about Mister Auto Webshop in category Internetshops - Auto's en auto onderdelen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

WAARDELOOS BESTELLING GEDAAN OP 26 AUGUSTUS, NOG STEEDS NIKS ONTVANGEN,IS NU 13 SEPTEMBER VELE MALEN GEBELD A 80 C/PMIN KOMT GOED, IS VERZONDEN, HELAAS NOG NIET VERZONDEN, WE VERZENDEN HET NU , WE KIJKEN ER NAAR. EN NOG MEER ONDUIDELIJKE ANTWOORDEN GEKREGEN. TIP– NIET DOEN DUS.–

nu is het inmiddels 17 september , nog niks ontvangen, zou volgens mister auto gisteren komen,
al vele malen weer gebeld, a 80 cent per minuut,
enige wat ik hoor is bedankt voor u geduld(is nu echt op)
nog geen track en trace code gekregen < dit maakt mister auto aan , en niet

Desired solution:

zeer snel leveren, en de belkosten betalen met een tegoed komen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Mister Auto Webshop about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Mister Auto Webshop

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Mister Auto Webshop

Message from Mister Auto Webshop

11 years ago - Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren. Door een vergissing van onze transporteur hebben wij uw bestelling opnieuw moeten voorbereiden en toesturen. Volgens onze gegevens is het pakket reeds bij u geleverd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto

Comment by poster of the complaint

11 years ago - pakket is inmiddels aangekomen, mag ook een keer belkosten zijn niet vergoed,

All complaints of