Complaint: Onterecht incasso na opzeggen abonnement

user-199618 on 17 September 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Net voor mijn abonnement afliep kreeg ik onterecht hogere kosten. Ik had zomaar 2 nummers op mijn naam staan. Na tig keer te bellen waarbij ik natuurlijk ook kosten krijg voor het bellen van hun 0900 nummer heb ik mijn geld terug. En dan loopt mijn abonnement af ik netjes schriftelijk opzeggen online bevestiging gevraagd en ook ontvangen. In mei 2013 is mijn abonnement opgezegd. Maar sindsdien krijg ik tog maandelijks factuur voor een afgesloten nummer. Weer contact opgenomen zou opgelost worden is niet gebeurd. Nou is er weer zomaar geincasseerd. Ik heb het teruggeboekt en weet nou wel dat ik youfone als incassant moet blokkeren. Ben benieuwd wat ze dan gaan doen.

Desired solution:

geen onterechte facturen meer ontvangen.
Ik ben GEEN klant meer van youfone!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas kunnen wij dit niet nakijken omdat de klant geen gegevens heeft ingevuld. Verzocht contact op te nemen met de klantenservice of een ticket in te sturen.

All complaints of