Complaint: Status Track and Trace is bezorgd, is niet bezorgd

user-199789 on 18 September 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb onlangs mijn product besteld en dat zou geleverd worden via selektvracht. Ik kreeg een Track and Trace code waarmee ik de bezorgstatus van het pakket kon nagaan.
Ik was bij een vriend toen ik de status van mijn bestelling naging. Er stond “Pakje is bezorgd” bij Track and Trace. Toen ik thuiskwam verwachtte ik een gele kaart door de brievenbus, maar die was er niet. Ik ging dus bij de buren vragen of ze mijn pakket soms hadden gekregen. Niks. De schilders die in onze straat bezig waren hadden ook geen auto gezien van selektvracht. Nogmaals nakijken of ik mijn gegevens wel goed had ingevuld. En ja, die had ik. Waarom staat er dan dat mijn pakket geleverd is als dat helemaal niet zo is? Contact opgenomen met Selektvracht en die zeiden dat ze daar niks aan konden doen en dat we contact op moesten nemen met de leverancier van het product. (die overigens wel betrouwbaar is.)Ik heb vaker geruchten over Bezorgbedrijven gehoord dat de bezorgers de pakketten “stelen” en die dan als “Bezorgd” opgeven. Deze bezorger van selektvracht maakt dit gerucht zeer plausibel.

Desired solution:

De enige oplossing is dat mijn pakket GELIJK geleverd wordt. Zo niet, dan wil ik een dikke vergoeding van het bedrijf en de bezorger eens flink word aangepakt. Dit heeft geen stijl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Selektvracht to pickup complaint

All complaints of