Complaint: Zalando weigerde mijn ongebruikte kortingscode te verlengen.

user-82786 on 18 September 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Door het verkeerde artikel (schoenen maat 35 i.p.v maat 29)mij te sturen kreeg ik een kortingscode NLCS43G8 t.w.v 10 euro van de klantenservice medewerkster Ine Keijsers als een excuus namens Zalando voor de fout ze hebben gemaakt.
Ik heb hem nog nooit gebruikt omdat ik dezelfde schoenen van maat 29 NIET kon bestellen. Éen dag waren ze daar op de site maar toen ik ze heb besteld, heb ik maat 35 gekregen en daarna maat 29 was niet meer te vinden op dezelfde dag van terugsturen en onvangstbevestiging van Zalando.

Dus een paar dagen geleden wilde ik gebruik van de kortingscode maken en tja de datum is verlopen.
Ik vroeg Zalando om mijn ONGEBRUIKTE kortingscode te verlengen, en de medewerker van Zalando die Imane Idrissi heet heeft gereageerd en zei meteen dat het niet mogelijk is. Ze vroeg mij om mijzelf aan te melden voor nieuwsbrief omdat Ze namelijk regelmatig kortingscodes via hun nieuwsbrief sturen

Ik vind het zo absurd en onacceptable. Ik kreeg hem als een ‘excuus’ van Zalando voor hun fout en nu hun ‘excuus’ is verlopen en ik hoef niet aan te melden voor nieuwsbrief, want dat is niet de oplossing.

Ik ben klant van Zalando met klantnummer: 5300007589

Desired solution:

Nieuwe kortingscode die ik kan gebruiken met dezelfde voorwaarden :
- Ter waarde van 10,00 euro
- Minimum aankoopbedrag van 30,00 euro, ook na retournering van artikelen.
- Te gebruiken bij afgeprijsde artikelen
- Niet te gebruiken bij partner artikelen

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Zalando

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Ik heb een klacht via mijn account ingediend maar toch NIET gereageerd. Ik zou als een klacht verwachten ten minste een response en oplossing, is dat zo moeilijk??

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Responded on 04 October 2013 at 12:57

Prima, maar ik wil graag direct email adres die ik kan gebruiken voor het indienen van klacht want via service@zalando.nl werd mijn email NIET gereageerd. Dus deze keer wil ik echt een oplossing voor mijn klacht.

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Eindelijk opgelost! Harstikke bedankt.

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas hebben wij niet genoeg gegevens van de klant op tot een oplossing te komen. Sowieso vragen wij in dit soort gevallen of mensen de klachtenprocedure van Zalando willen volgen. In dit soort gevallen komen wij vrijwel altijd tot een oplossing. Indien klant contact met ons opneemt, kunnen wij het een en ander verder afhandelen.

All complaints of