Complaint: slechte bezorging

user-200161 on 26 September 2013 about Mister Auto Webshop in category Internetshops - Auto's en auto onderdelen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Product besteld bij mister auto waarbij stond voor 14.00 besteld voor 17.00 het magazijn uit toen betaald voor bezorging binnen 2 werkdagen. Na 2 dagen op donderdag was er nog niks verstuurd door het bedrijf, gebeld naar een Veel te duur klantenservice nummer, daar te horen gekregen dat de verwerking van een pakket altijd 3 dagen duurt en dan de bezorging nog. Pakketten komen uit Frankrijk en worden in België en Nederland nog een keer overgeladen. Dus ik zeg dat dat niet de service is die hun aanbieden en dat ik daar niet voor betaald heb. Enige wat je hoort is dat het hun schuld is en dat ze er spoed achter zetten. Vervolgens krijg je een dag later een mail dat het als het goed is op dinsdag bezorgd word. Dus voor een pakket waarvoor je betaald om het binnen 2 dagen in huis te hebben duurt in feite minstens een week.

Desired solution:

Gratis klantenservice nummer, en levertijden aanpassen op website. Ze verkopen nu onder valse beloftes die nooit waargemaakt kunnen worden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Mister Auto Webshop about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Mister Auto Webshop

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Mister Auto Webshop

All complaints of