Complaint: Klacht Afterpay: betaling

user-200198 on 20 September 2013 about Afterpay in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb te laat betaald doordat ik een papieren acceptgiro had verwacht ,daardoor mail niet gezien.
toen kreeg ik 2 weken later de rekening per mail met 7.50 euro extra kosten als boete die moet betaald worden voor 17 september. en net vandaag 20 sep 2013 kreeg ik email dat ik nu nog 11,50 moet betalen ..

Desired solution:

ik ben tevreden met dat 7,50euro maar niet met dat 11,50 euro er bij..

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Afterpay about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Afterpay to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Afterpay

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Afterpay

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Afterpay posted

Responded on 04 November 2013 at 10:30

Er is helaas niets door jullie opgelost .. heb gewoon dat 11.50 betaald waar ik niet mee eens was ..

Afterpay

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

AfterPay heeft naar aanleiding van de geplaatste klacht de klant uitgelegd hoe ons facturatieproces werkt en gewezen op het akkoord geven van het op de hoogte zijn van onze betalingsvoorwaarden bij de bestelling. Tevens is een uitleg over AfterPay via onze website beschikbaar.

All complaints of