Complaint: niet leveren van de jaccuzi

ancella on 23 September 2013 about neckermann.com in category Online Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben in juli een jaccuzi besteld.Dit betreft een aanbieding van Neckermann.com.Levertijd zou 2 weken zijn.Dit werd niet gehaald waarvan wij netjes een mail kregen. Maar tot op heden hebben wij niets meer vernomen. Na diverse telefoontjes en een klachtenmail waarop niet gereageert wordt, is er geen antwoord.
Gelukkig hebben wij dit product niet betaald van tevoren, hier hebben wij al negatieve ervaringen mee. Dus zolang een product niet uit voorraad gelevert kan worden,gaan we dit dan ook niet doen. We wachten nog even af,anders gaan we verder met de onderste steen boven te halen.

Desired solution:

Met een eerlijk antwoord van leveren.Of wordt deze helemaal niet meer geleverd? In iedergeval duidelijkheid!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to neckermann.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that neckermann.com posted

ancella

Responded on 26 September 2013 at 09:34

Neckermann.com hebben mij gebeld met de mededeling dat ze nog niet weten of en wanneer de jaccuzi geleverd gaat worden. Het contact met de importeur is er zelfs niet meer! Tja...is de klacht dan opgelost??? Zelfde antwoord dus als de medewerkers van de klantenservice.

neckermann.com

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben 24 september 2013 telefonisch contact gehad met 'Ancella' en haar meegedeeld dat we ons uiterste best doen een alternatief te leveren. We houden haar op de hoogte over het verdere verloop.

All complaints of