My complaint:
Op 27 mei 2013 een mail gehad van Energiedirect dat er in het verleden een onjuist tarief in rekening werd gebracht, waardoor ik recht zou hebben op een gecorrigeerde nota met een toegoed welke binnen 3 tot 6 weken uitgekeerd zou worden. Het bedrag werd echter niet binnen 6 weken voldaan. Inmiddels al 4 reacties verstuurd wanneer ze het bedrag gaan overmaken, maar hier kunnen ze tot op heden nog steeds niet over melden. Dit is hun reactie van 18 juli:
Uitbetaling
De uitbetaling van de correctienota’s heeft helaas vertraging opgelopen, daarom is het bedrag niet tussen de 3 tot 6 weken uitbetaald. Mijn excuses voor het ongemak. We gaan het bedrag zo snel mogelijk uitbetalen.
En dit is hun reactie van 16 augustus:
Uiteraard begrijp ik dat het ontzettend vervelend is dat je lang moet wachten tot het bedrag wordt uitbetaald en dat er beloftes gedaan zijn, die we niet na konden komen. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Het verzoek om het bedrag uit te betalen ligt nu bij de betreffende afdeling. Helaas moeten er verschillende checks worden uitgevoerd door externe partijen waar wij van afhankelijk zijn. We hebben een e-mail gestuurd om opheldering te vragen op watvoor termijn we kunnen verwachten dat het bedrag wordt uitbetaald. Zodra we hier een reactie op ontvangen hebben, brengen we je meteen op de hoogte.
Hierna nog steeds niets vernomen.
Desired solution:
Als ze eens concreet aangeven wanneer ze het bedrag gaan betalen of nog beter± als het gestort is.