Complaint: Retourzending 1 jaar later toch 1/2 in rekening gebracht via incassobureau + boete gestuurd

user-200769 on 24 September 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We hadden 2 jassen gevraagd en omdat ze niet pasten, beide meteen teruggestuurd, al vrijwel een jaar(!) terug.

Nu een jaar later en een e-mail wisseling, waarin we dachten, dat het opgelost was, wordt nu toch de ene jas + boete via incassobureau gevorderd. Er wordt nu alleen maar naar incassobureau verwezen en niet ingegaan op onze vragen

Desired solution:

We hebben niets fout gedaan en willen dus dat het het incassobureau stopt met zijn dreigementen.(U geeft aan een brief van het incassobureau te hebben ontvangen. Als een
bestelling reeds bij het incassobureau in behandeling is, kunnen wij u helaas niet
verder informeren over de afhandeling hiervan.}

Er bestaat hiermee geen openstaande factuur. Wij verheugen ons op uw volgende aankoop!

Overzicht van de geretourneerde artikelen:

We hebben 2 jassen geretourneerd!!!!!! Dus geen zaken meer doen en/of alles aangetekend retourneren!
Dit op 17/09/2012 dus meer dan een jaar geleden en dan nu alsnog ondanks herhaald contact de deurwaarder inschakelen

Weer een klant kwijt dus!

Artikel Ons alternatief voorstel:
LETTUCE - Winterjassen - Blauw
Maat XL Nu hetzelfde artikel kopen!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Als het incassobureau aan de hand van uw bewijslast kan bewijzen dat wij een onterechte vordering hebben uitgevoerd, draaien wij dit terug en vergoeden wij de incassokosten. Echter, als de klant geen bewijslast kan overdragen waaruit blijkt dat de klant in zijn recht staat, kunnen wij niets meer betekenen.

All complaints of