Complaint: Door wisseling klantgegevens zijn we afgesloten van T.V. internet en vaste telefonie.

user-200980 on 25 September 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Door een opzegging door nr. 30 is de familie wonende op 30-A afgesloten van t.v. internet en vaste telefonie?!
Buiten onze schuld zijn we afgesloten!! Het proces is blijkbaar al zo ver gevorderd dat er een nieuwe aanvraag gedaan moet worden, wat volgens de medewerker van KPN 21 dagen kan duren! Dit kan niet waar zijn! We zijn al dagen aan het bellen met KPN maar komen geen stap verder.
Het kan niet zo zijn dat door een fout van KPN wij ruim een maand niet van de diensten gebruik kunnen maken??!!
HELP HELP

Desired solution:

Zo spoedig mogelijk een monteur bij de kast die de zaken kan herstellen! Dossiernr. 6984907 Ticketnr. 3526639.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of