My complaint:
Ik heb 27 augustus jl. 2 abonnementen geannuleerd, mijn huidige provider heeft ons een beter aanbod gedaan en heb gebruik gemaakt van mijn wettelijke bedenktijd. Echter was er al wel 15 euro (aansluitkosten) per persoon van mijn bankrekening afgeschreven.Youfone heeft via een automatisch bericht laten weten dat die 2x 15 euro binnen 14 werkdagen weer op je rekening staan.
In deze case is het niet het geval, terwijl wettelijk is geregeld dat ze mij binnen die 14 werkdagen het totaalbedrag van 30 euro moet terug storten.
Inmiddels heb ik al contact opgenomen per brief, maar helaas nog niets van vernomen!! Wanneer krijg ik reactie en word ik terugbetaald?
Het is zelfs zo slecht gesteld met hun dat je ze niet per email kunt bereiken, terwijl op hun site onder het kopje contacten email staat vermeld, maar zonder emailadres. Er komt tevens bij dat zij hun eigen klanten dik moeten betalen voor de klantenservice.
Desired solution:
Snelle terugbetaling!