My complaint:
Ik heb reeds 2x een mail gestuurd naar Neckerman en nog steeds geen reactie ontvangen.
Het is zo gelegen mijn vrouw heeft enkele maanden terug een Senseo koffiezetapparaat gekocht bij Neckerman. nu begon hij enkele weken terug raar te doen halve bakjes koffie zetten en daarna deed hij helemaal niets meer. door waterschade ben ik mijn papieren kwijtgeraakt en heb dit via e mail uitgelegd aan Neckerman, ik kreeg alleen een bevestiging dat ik binnen 2 werkdagen bericht zou krijgen. na een week nog steeds niets gehoord te hebben heb ik nog een mail gestuurd, ook een bevestiging en zou binnen 2 dagen bericht ontvangen, nog steeds niets gehoord . is nu meer als 2 weken gelden.ik ben van mening dat dit een slechte behandeling is , ik ben al jaren klant van Neckerman en heb nooit geen last gehad, maar ik begin nu toch wel te twijfelen bij mijn volgende aankopen mijn klantnummer is van Neckerman 1618408 het apparaat is door mijn vrouw gekocht
mevr Brohm van der Kraan
Desired solution:
Als mijn apparaat word hersteld of vervangen