Complaint: Wel betaald, geen levering

Aruiter on 26 September 2013 about Zendshop in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 22-8-2013 een bestelling gedaan voor 50 Losse Oordopjes paddestoel doorzichtig. Mocht niet op rekening betalen dus moest via Ideal vooruitbetalen. Na 2 weken nog steeds niet ontvangen. Gebeld, krijg de mededeling dat deze zijn opgestuurd. 2 Dagen later weer gebeld, weer niets ontvangen. Afspraak: Er wordt opnieuw iets opgestuurd. Weer 1 week later, weer niets ontvangen. Heb al meerdere keren gebeld en ingesproken met het verzoek tot terug bellen. Hier wordt geen gehoor aan gegeven. Vrijdag 21-9-2013 afspraak gemaakt dat ze met Track&Trace worden verzonden. Maandag t/m woensdag gebeld met verzoek tot terug bellen. U raadt het al, ook hier wordt geen gehoor aan gegeven. Vandaag 26-9-2013 Menno gesproken en geeft mij een track&Trace code door, deze is onbekend bij PostNL. Wordt afgewimpeld met de mededeling dat deze vandaag wel binnen horen te komen.

Desired solution:

Geld terug en deze winkel moet sluiten!! De service is ver te zoeken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Zendshop

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Zendshop to pickup complaint

All complaints of