My complaint:
Ik heb een zware klacht wat betreft de klanten service waar naar ik gebeld heb wat betreft een laptop bestelling die ik geplaatst had op neckermann.com
deze laptop heb ik in termijnen willen betalen en deze optie heb ik ook aangevinkt waarvan artiekel nummer: Q239304
vervolgens krijg ik een brief om de laptop binnen 7 dagen te betalen anders word mijn bestelling geannuleerd! ik heb dus gebeld op,
datum: donderdag 26-09-2013
tijd stip:15:34 gebeld vervolgens 13 min in de wacht gestaan!! en een Vrouw genaamd Vera aan de lijn gehad, die niet beleefd nog hulp biedend was! en tegen mij zei dat ze haar tijd wel anders kon gebruiken dan aan dit gesprek! ik voel me zwaar onterecht behandeld en toen ik vroeg naar haar gegevens wilde ze deze niet afstaan, ook wilde ze me niet doorverbinden naar een collega en heeft mij vervolgens een fijne dag gewenst en mijn laptop bestelling gewoon zonder mijn toestemming geannuleerd….. ik ben nog nooit zo slecht te woord gestaan door wat voor bedrijf dan ook en ik zal het hier dus ook niet bij laten! het gesprek eindigde op 15:51
KENMERK:GVIN/RV
KLANTNR:2.161.323
Desired solution:
ontslag!! van Vera die dus weigerde haar achternaam te geven nog mij door te verbinden naar een collega! ik wil haar volledige naam toegestuurd krijgen!