Complaint: niet werkende pair bonding

user-201360 on 27 September 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

sinds april van 2013 ben ik op verzoek van KPN overgegaan van instap naar standaard, kreeg een nieuwe modem i.p.v. een ZTE een V8 en vanaf die tijd heb ik haperend televisiebeeld, instabiel internet en zwak wifi signaal.

Desired solution:

Als ik zelf contact opneem is alles koek en ei, vriendelijkheid ten top en KPN heeft ook meerdere zaken geprobeerd. Nu het na maanden nog steeds niet werkt wordt de communicatie stroef. Ik moet zelf contact opnemen en terugkoppelen is geen optie. Ik ben van pair bonding terug gegaan naar VDSL maar ook dit verhielp de klachten niet. Ik verwacht nu actie van KPN om de klant te leveren waar zij maandelijks voor betaald worden. Dus KPN gaat contact met mij opnemen en mijn voortslepende klacht serieus bekijken en afhandelen

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of