Complaint: Betalen voor een schande

user-201497 on 27 September 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al 2 jaar hebben wij een abonnement voor een alles in 1 met interactieve televisie. Sinds wij het abonnement hebben is de internet snelheid nooit geweest waarvoor wij betalen (40 mb). Ook de televisie blokte nogal eens. Een aantal maal hebben wij hiervoor telefonisch een klacht ingediend. Wij kregen telkens te horen dat het probleem bij ons thuis zou liggen. Afgelopen maand hebben wij toch maar weer gebeld omdat de internetverbinding met een ouderwetse telefoonlijn nog sneller was. We kregen van een behulpzame medewerkster een nieuwe modem opgestuurd. En wat bleek: 40 mb internet en televisie zonder storingen, hartstikke fijn. Alleen kunnen wij sinds we de nieuwe modem hebben niet meer gebeld worden en ook niet zelf bellen (zonde van de bundel onbeperkt bellen!). Wij maken dus al dagen alleen maar gebruik van de mobiele telefonie. Er is al een monteur langs geweest. De telefoon heeft 1 avond gewerkt! Maar helaas zijn we nu weer niet bereikbaar.

KPN wil ons 10 euro per maand korting geven, dit lijkt me zeker niet voldoende. Ze kijken een beetje vreemd op als wij hier geirriteerd op reageren.

Desired solution:

Een oplossing naar waarde!!!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of