My complaint:
Na 3 maanden nog geen levering van mijn Jacuzzi.
Ik wil mijn bestelling annuleren en mijn geld terug, maar dat kan niet omdat mijn gegevens afwijken(???)
Desired solution:
Binnen 7 dagen mijn geld terug met rente!
jacuzzi on 28 September 2013 about neckermann.com in category Online Warenhuizen
Na 3 maanden nog geen levering van mijn Jacuzzi.
Ik wil mijn bestelling annuleren en mijn geld terug, maar dat kan niet omdat mijn gegevens afwijken(???)
Binnen 7 dagen mijn geld terug met rente!
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have sent an email to neckermann.com about your complaint
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is picked up by neckermann.com
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is solved by neckermann.com
Message from from Klacht.nl
11 years ago - User added a review about the solution that neckermann.com posted
Responded on 30 September 2013 at 12:16
ik schijn een klantnummer te moeten invoeren om mijn bestelling te kunnen annuleren. Helaas is inloggen om Neckermann helemaal niet meer mogelijk, zodat ik ook niet kan annuleren. Maar deze week ( voor vrijdag) komen ze met een alternatief, want vertelde klantenservice; in de herfst kan je ook nog best genieten van een jacuzzi.
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Vandaag 'Jacuzzi' telefonisch gesproken. We zijn bezig met een alternatief en houden haar op de hoogte van het verdere verloop.