Complaint: rondreis indonesie

user-201583 on 28 September 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn klacht betreft de grote mate van afwijking m.b.t. de werkelijkheid en hetgeen ons door de organisatie is voorgesteld. De dagelijkse ritduur was ruim twee keer de duur van de aangegeven tijd. Het eten was in nagenoeg elk restaurant lauw. Het programma was ongelofelijk optimistisch t.a.v. alle bestemmingen en de tijd die overbleef voor vrije besteding. (als je om 22.00uur aankomt in je Hotel en de volgende morgen om 07.00 vertrekt dan is er geen tijd meer om bijv. Iets van Jakarta te zien. Daarbij is het onverantwoord om de chauffeur dergelijke reistijden te laten maken, met hele grote risico’s voor de passagiers. Levensgevaarlijke situaties, waarbij doden gaan vallen, met uw verantwoordelijkheid.

Desired solution:

Ik wil graag met een deskundige spreken over de risico's en de ervaringen delen. Wat daaruit komt is afhankelijk van Arke. Arke was voor mij de reisorganisatie bij uitstek. Daarvan is de glans nu meer dan verdwenen.
Wij komen op donderdag 03oktober weer terug van deze reis. Het moge duidelijk zijn dat ik dus tijdens deze reis al mijn beklag doe en een teken is dat deze klacht zwaar weegt.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 26 november 2013 een schriftelijke reactie gegeven aan de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of