My complaint:
Ik heb een product op Tommy Teleshopping besteld. Ik heb het product nu al vier dagen maar ik krijg maar geen rekening binnen.
Desired solution:
De rekening van het product ontvangen.
user-201616 on 28 September 2013 about Afterpay in category Betalingsdiensten
Ik heb een product op Tommy Teleshopping besteld. Ik heb het product nu al vier dagen maar ik krijg maar geen rekening binnen.
De rekening van het product ontvangen.
Message from from Klacht.nl
10 years ago - We have sent an email to Afterpay about your complaint
Message from from Klacht.nl
10 years ago - We have sent reminder to Afterpay to pickup complaint
Message from from Klacht.nl
10 years ago - Complaint is picked up by Afterpay
Message from from Klacht.nl
10 years ago - Complaint is solved by Afterpay
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Inmiddels is de factuur verstuurd 30 september 2013 (vanwege ons automatische facturatietraject en afspraken van het aantal wachtdagen) en door de klant betaald op 01 oktober 2013.