Complaint: bestelling online shop tot op heden niks van vernomen

user-201724 on 29 September 2013 about C&A in category Kledingwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een bestelling gedaan via de online shop van c&a. Inmiddels is dat al twee weken geleden en kan ik het pakket ook niet traceren met de kiala code. Na drie keer gebeld te hebben met de klantenservice van c&a kreeg ik als reactie dat ze er een melding vab zouden maken en ik de volgende dag een mail zou ontvangen met informatie over waar mijn pakket is. Dit werd niet waargemaakt en heb niks van de klantenservice ontvangen. C&a belooft klanten dat zij hun bestelling uiterlijk een week na bestellen ontvangen en dit is ook niet waargemaakt. Ik wil hiervoor graag een compensatie en mijn pakket graag zsm ontvangen want ik heb er gewoon voor betaald.

Desired solution:

Ik wil mijn pakket zsm ontvangen omdat ik er voor heb betaald en een compensatie voor de vertraging want dit is geen goede service en niet wat de klant belooft wordt op de site.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about C&A

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind C&A to pickup complaint

All complaints of