Complaint: na een jaar de rekening gepresenteerd krijgen na een terugzending

user-202054 on 01 October 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb vorig jaar een kleedje besteld bij zelando dat niet goed was, ik heb mijn bestelling teruggezonden na een jaar krijg ik de rekening gepresenteerd van een incasatiebureau

een jaar geleden heb ik naar zelando mijn gegevens van het postnummer doorgestuurd en ze hebben mij toen gezegd dat het in orde was het is echt een schande dat ik nu zonder boe of ba de rekening krijg

Desired solution:

dat ik mijn centen terugkrijg want dit is diefstal

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Responded on 01 October 2013 at 19:37

sorry maar dit is voor mij geen oplossing als zelando nadat ik mijn gegevens vermeld ivm mijn pakket zegt dat het wordt behandeld en daarna nog eens teruggebeld en dan zeggen ze mij dat alles in orde (blijkbaar niet) heb ik mijn recu van de post niet meer en ga ik er van uit dat de zaak geklaard is en plots na een jaar de rekening sturen zonder enige mail of brief dat de rekening nog openstaat plots een mail krijgen van een bureau sorry maar dit is absoluut geen oplossing ik ben echt teleurgesteld in de werking dit is gewoon pure oplichting

Comment by poster of the complaint

10 years ago - ik wil hierbij even reageren op mijn klacht toen zelando mijn pakket niet heeft ontvangen heb ik contact opgenomen met jullie en de gegevens van het pakket doorgebeld zij hebben mij gezegd dat het in orde was. dus heel dom van mij heb ik geen gegevens meer over terugzending en ben naar de post gegaan en zij kunnen mij ook niet helpen

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Als het incassobureau aan de hand van uw bewijslast kan bewijzen dat wij een onterechte vordering hebben uitgevoerd, draaien wij dit terug en vergoeden wij de incassokosten. Echter, als de klant geen bewijslast kan overdragen waaruit blijkt dat de klant in zijn recht staat, kunnen wij niets meer betekenen.

All complaints of