My complaint:
Dag,
Ik ben afgelopen vrijdag gedeblokker wegens hoogverbruik van mijn internet. Kreeg de volgende dag pas een mail dat ik 179 euro moest betalen.
Het is op 27-09-13 gebeurt tussen 5.44 en 7.30 uur, op dat moment lag ik te slapen, heb thuis gewoon Wifi verbinding die het op dat moment ook deed (mijn vriend zijn telefoon lag 1 meter verderop en had nergens last van), was geen update aan het doen en er stonden geen apps open.
Ik heb dus geen internet verbruikt, op internet lees ik honderden van dit soort gevallen, heel gek allemaal alleen maar bij Simyo. Ik heb sterk het gevoel dat Simyo de boel aan het oplichten is.
Verder werd ik bij de klachtenservice niet goed geholpen, nu 5 dagen later heb ik het bedrag allang betaald en ben ik nog steeds niet bereikbaar terwijl er vanmiddag via de telefonische klachtenservice werd gezegd dat ik binnen 2 uur bereikbaar zou zijn.
Ik ben erg ontevreden, heb geen kosten gemaakt, graag zie ik vanuit jullie bewijs dat ik deze internetkosten heb gemaakt. En welke app of download er uberhaupt zoveel kilobytes verbruikt, want als ik een film kijk via 3G verbruik ik niet eens zoveel KB’s.
Desired solution:
Graag wil ik mijn geld terug, en een verklaring van wat er gebeurt is. Doordat ik was gedeblokkerd kon ik mijn overige belminuten ook niet opmaken, dus ik vind dat ik eigenlijk zelfs een vergoeding moet krijgen.
Graag hoor ik van u.