Complaint: Rekening geblokkeerd

user-202276 on 02 October 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gisteren wilde ik geld overmaken en kwam tot de ontdekking dat dat niet meer kon omdat de SNS Bank mijn rekening had geblokkeerd. ZONDER OPGAVE VAN REDE EN ZONDER MIJ DAAROVER TE INFORMEREN OF IN TE LICHTEN. Toen ik daarover ging navragen bij de telefonische service desk van de SNS kreef ik te horen dat veiligheidszaken dit heeft gedaan, dat deze dienst niet telefonisch bereikbaar is en dat ik hen maar een mail moest sturen en zij zouden mij dan verder helpen.
Intussen is mij gebleken dat geld wat normaal op de rekening binnenkomt er nog steed opkomt, maar de normale uitgaven niet. Dus alleen geblokkeerd voor uitgaven. Maar de normale rekening moeten wel betaald worden. Hoe moet ik deze zaken nu regelen als de bank je niet eens meer bij je EIGEN geld laat komen?

Desired solution:

DEBLOKKEREN

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent reminder to SNS Bank to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

10 years ago - Beste Mistertrombone, We begrijpen dat het vervelend is dat je rekening is geblokkeerd. De afdeling Veiligheidszaken heeft jouw klacht in behandeling. Helaas kunnen we niet aangeven wanneer zij contact opnemen. Zelf kan je contact opnemen via vz@sns.nl. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Nanda SNS Bank Webcare

All complaints of