My complaint:
Sinds augustus 2012 een zeer ontevreden klant van EnergieDirect. Na overstappen per abuis standen omgewisseld bij het doorgeven. Ben sinds okt. 2012 bezig om deze standen omgedraaid te krijgen. Volgens ED (na constante mails van mijzelf) was dit probleem in Januari 2013 opgelost. Toch als zeer ontevreden klant maar weer overgestapt naar het oude, vertrouwde ESSENT. Wat schetst mijn verbazing de jaarafrekening. Met nog steeds de verkeerde meterstanden, waarvan mij verzekerd was dat deze gecorrigeerd waren. Sindsdien meerdere mails gestuurd, geen enkele reactie. Sinds de jaarafrekening niet tijdig betaald is krijg ik in slechts 10 dagen, 7x telefoon van ED, Ik heb een betalingsachterstand. Dan weten ze je te vinden en zegt de dame aan de telefoon: Wij hebben bij de klantenservice een administratieve achterstand (heb 5 emails gestuurd in 4 weken tijd, zonder ook maar enige vorm van reactie), hoezo achterstand. Op het moment dat zij zouden reageren zou er geen achterstand in betaling ontstaan zijn. Nu krijg je dan de dreiging, achterstand is betaald maar de incassokosten moeten nog worden voldaan.
Desired solution:
Geen enkele oplossing want ED weigert te luisteren, het enige wat gemeld wordt dat je een verplichting hebt.