Complaint: Waardeloos systeem

user-202419 on 02 October 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

gisteren kon bij mij niet bezorgd worden omdat er op dat moment niemand thuis was. Vervolgens geven wij via de website aan om VANDAAG tussen 18:00 en 20:00 te bezorgen, regelen dat er iemand op tijd aanwezig is om vervolgens vast te stellen dat het bij een ander adres hier in de straat is afgeleverd. Die mensen zijn niet thuis, dus heb ik een probleem.

Over deze klachten website: Waarom moet ik een keuze maken bij snelheid, vriendelijkheid en oplossing? Zijn geen van allen van toepassing en 0 (nul) sterren kan ik niet kiezen.

Wat een waardeloze onprofessionele behandeling van een klacht. Zie ook de oplossing waar mee ik tevreden zou zijn.

Desired solution:

Dat u zich aan afspraken houdt. Gaat selektvracht het nu bij mijn buren vier huizen verderop halen en komt het dan tussen 18:00 en 20:00 bezorgen?

Dat er op het veelkleurige kaartje wat door de brievenbus geperst wordt ook een telefoonnummer staat.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Selektvracht to pickup complaint

All complaints of