Complaint: onmenselijke behandeling

user-202691 on 03 October 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik reis niet zo vaak met de trein en ben nog niet helemaal gewend met de chipkaart. Vol vertrouwen haal ik hem langs het apparaat en het geeft ook keurig een piepje. Niets vermoedend geef ik mijn kaartje aan de conducteur, die wijst mij erop dat ik niet ingecheckt ben; hoe kan dat nu vraag ik, ik heb toch een duidelijk piepje gehoord.Er kan blijkbaar ook een piepje afgaan als je niet goed bent ingecheckt. Zonder pardon en zelfs lachend wordt er een boete uitgeschreven. Dan vragen ze me nog waarom ik zwart reis! Nog altijd lachend en ik inmiddels in tranen wensen ze me nog een prettige reis…

Desired solution:

Ik ben tevreden met excuses en het terugbetalen van mijn boete. Ik reis nooit zwart en dit was ook zeker 30 september niet mijn bedoeling.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of