My complaint:
Ik heb een internetbundel van 5 euro per maand waar ik geen gebruik van kan maken omdat ik een Blackberry heb.
Uiteraard heb ik dit niet (goed) gelezen bij aanschaf van mijn abonnement.
Eerlijk gezegd, dacht ik dat ik een abonnement zonder internet had besteld dus heb dit ook niet verder onderzocht totdat ik de rekeningen kreeg.
En er achter kwam dat ik er wel voor betaal.
Al eerder heb ik geprobeerd om dit abonnement te wijzigen.
Dit lukt niet omdat ik niet naar een lagere bundel mag.
Nu net de klantenservice gesproken, na navraag kan mijn belbundel die ik af en toe overschrijd ook niet verhogen zodat ik op het zelfde bedrag uit kom zonder internet.
Desired solution:
Ik zou tevreden zijn als mijn belbundel verhoogd wordt en op het zelfde bedrag uitkom zonder internet.
Ik heb nu de keuze om twee jaar 5 euro voor niets te betalen of een andere telefoon te kopen.
Ik wil opmerken dat de toegankelijkheid en communicatie van youfone de laatste maanden veel beter is geworden. Bij het starten van mijn abonnement was dit geheel niet aanwezig.
Ik hoop op een goede oplossing.
Vriendelijke groet,
Anita Weerman