Complaint: Geen kinderstoel en terug transfer

user-202909 on 04 October 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Laat ik starten met een compliment aangaande de vliegreis naar Sa Coma, Mallorca. Zowel de vliegreis als de accommodatie waren prima in orde.

Helaas wel 2 minpuntjes in relatie tot tijdens de reservering besproken zaken en datgene wat uiteindelijk is geleverd.

Kinderstoel
Telefonisch is besproken dat er naast een kinderbed ook twee kinderstoelen op de kamer aanwezig zouden zijn, zonder extra kosten. Het kinderbed was geregeld, maar helaas waren er geen kinderstoelen. De hostess van Arke kon / wilde hier niets in betekenen en dus hebben we zelf maar een kinderstoel gehuurd á 20 Euro. Ik neem aan dat Arke ons hierin op gepaste wijze schadeloos stelt. Ik heb indien noodzakelijk een betaalbewijs beschikbaar.

Transfer terug
Telefonisch is besproken dat er voor zowel de heen- als wel de terugreis tussen de accommodatie en het vliegveld een prive transfer zou zijn i.v.m. kleine kinderen. Dit is netjes afgesproken en opgenomen in de reissom á 200 Euro.
Op de heenreis ging het goed, terug helaas niet. Volgens de informatie van de hostess in het hotel, zouden we op het afgesproken tijdstip, 2/10/2013 om 07.00 uur, door privévervoer worden opgehaald. Op dit tijdstip was er geen vervoer aanwezig. Na even gewacht te hebben, hebben we zeker 5 maal met het noodnummer van de hostess gebeld. Dit nummer werd niet beantwoord, ook niet nadat de receptionist van het hotel het heeft geprobeerd. Om 7.30 uur hebben wij toen maar een taxi laten komen á 80 Euro. Ik neem aan dat Arke ons hierin op gepaste wijze schadeloos stelt, daar we anders niet tijdig op het vliegveld waren aangekomen. Ik heb indien noodzakelijk een betaalbewijs beschikbaar, alsmede de belhistorie.

Naast dat ik het zeer bijzonder vind dat er niemand reageert op een noodnummer, ook niet na herhaaldelijk bellen, heb ik ook in de uren daarna niets vernomen. Ook op een telefonische oproep uitgevoerd door personeel vanuit het hotel volgde geen reactie. Dit vind ik teleurstellend.

Desired solution:

Ik verneem graag uw reactie en een passend compensatievoorstel, rekening houdende met het ongemak en de gemaakte kosten. Mocht ik met u mee kunnen denken in een oplossing dan werk ik hier graag aan mee.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 15 oktober telefonisch contact met de klant geprobeerd te krijgen, maar zonder resultaat. Wij hebben de voicemail ingesproken en een e-mail verstuurd. Vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of