Complaint: Aansluiting simyo

Evertjan Graeff on 04 October 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik betaal al maanden het duurste abbonnement van Simyo.
Omdat ik niet in machte ben om hen een betaalbewijs te sturen sluiten ze me niet aan.
Ik vind dit malafide praktijken .

Desired solution:

Mijn geld terug van al die maanden omdat ik niet verbruikt heb.
Of voor die zelfde maanden gratis abbonnement.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent reminder to Simyo to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Simyo

Message from Simyo

10 years ago - Beste heer Graeff, Onze financiële afdeling heeft eerder naar uw situatie gekeken. Om gebruik te maken van onze diensten dienen de facturen allemaal betaald te zijn. Gezien het eerdere contact met u en onze klantenservice lijkt het ons verstandig dat u contact opneemt met het incassobureau. Wij kunnen de aansluiting pas herstellen wanneer u heeft aangetoond dat alle facturen (incl. incassokosten) betaald zijn. De actie ligt in dit geval aan uw kant. Vriendelijke groet, Simyo webcare Simyo.nl/forum

All complaints of