Complaint: hoe bedoel je klantvriendelijkheid

user-203035 on 04 October 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Verwachte een pakket. Volgens de verzender kon ik met de track en trace functie het pakketje volgen. Ik heb echter geen mail ontvangen, maar er werd vanmorgen ineens gebeld.
Omdat ik wat slecht ter been ben komt het nog wel eens voor dat de bezorgers geen geduld hebben en al snel bij de buren bellen dat ik niet thuis ben. Ook dit keer werd het pakket na 1 minuut 30 en na 6 keer snel achter elkaar bellen met een gezicht als een oorwurm bij mijn buurman afgeleverd. IK was ondertussen aan de deur verschenen en confronteerde de persoon dat hij best we wat meer geduld kan hebben zeker als het een 55+ woning betreft. Hierna werd me toegeblaft dat hij niet kon ruiken dat ik wat slecht te been was, draaide zich om, mompelde iets in de in van zoek het maar uit en liep zonder te groeten kwaad weg, ons in verbijstering achterlaten. Ons in verbijstering achterlatend

Desired solution:

Als eerste uw bestellers attenderen dat zij als vertegenwoordigers van uw bedrijf wat respectvoller met hun klanten om moeten gaan. ten tweede de wachttijd na het bellen zo verlengen, dat men redelijkerwijs op het gemak naar de voordeur moet kunnen lopen. Verplichte legitimatie van de bezorger zodat deze bij een klacht weet over wie men moet klagen bij de organisatie

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Selektvracht to pickup complaint

All complaints of