Complaint: Wat een doffe ellende en machteloosheid mijn 3e klacht aan Youfone!

user-203077 on 05 October 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb als een tijd geleden per brief per zsm opgezegd (tel 0626971328) contract liep oorspronkelijk tot 4 november 2013. Kreeg tot mijn verbazing bevestiging voor 4 oktober.Heb gevraagd of dit wel klopte omdat het afwijkt van mijn oorspronkelijke opzegdatum. Uiteindelijk onderstaande mail gekregen.
Vervolgens via belcompany een nieuw contract afgesloten met nummerportering. Eerst gebeld of ik nog op tijd was met Vodafone. Was OK. Vorige week gebeld dat akkoord binnen was door Belcompany. Gisteren de hele dag ermee bezig geweest maar Youfone had de portering geweigerd omdat mijn contract pas op 4 nov afloopt (!!!) Youfone had me echter wel er uit gegooid dus ik heb nu sinds gisteren geen telefoonverbinding meer. Gisteren 2x met Youfone gebeld zou teruggebeld worden. Dame zag de 2e x inderdaad onderstaande mail en gaf toe dat er iets bij hun fout is gegaan. Ik ben nooit teruggebeld en ze zijn in het weekend dicht. Ik voel me zo machteloos! Ik ben het zooooo verschrikkelijk zat.
Als je Youfone belt is het: 23 sec wachten maar het is altijd veeeeel langer (soms wel 18 minuten).!

Mail van Youfone over opzegdatum gedateerd 18/9/2013:

Geachte mevrouw Sta van Uiter,

Wij hebben uw reactie op klacht.nl in goede orde ontvangen. U geeft aan de einddatum van het abonnement te willen laten staan op 4-10-2013, wij zullen deze datum zo laten staan. Uw abonnement is dus beeindigd per 4-10-2013.

Wij willen u bedanken voor de periode waarin u klant bent geweest van Youfone.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team Youfone

LET OP! Reageer niet op deze e-mail! Is de vraag nog niet beantwoordt, neem dan contact op met de klantenservice of stel de vraag via MyYoufone.

Onze klantenservice is op werkdagen (maandag t/m vrijdag) bereikbaar van 09.00 tot 18.00 uur op telefoonnummer 1200 (35cent per gesprek) en anders is Youfone bereikbaar op 0900 – 698 3663 (35 cent per gesprek plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon).

www.youfone.nl

Desired solution:

zo snel mogelijk mij bellen en mijn nummer vrijmaken zodat Vodafone het over kan nemen en ik kan telefoneren. Ik ben niet van plan nog een stuiver extra te betalen aan Youfone.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Responded on 10 October 2013 at 17:23

ik ben helemaal niet tevreden Door weer en fout van Youfone ben ik uiteindelijk 6 dagen niet bereikbaar geweest Ik ben pas gistermiddag weer aangesloten en wacht nu alsnog op een portering naar mijn nieuwe provider. Deze portering moet echter opnieuw worden aangevraagd en kan nog even duren. Ik heb een eigen bedrijfje en was dus niet te bereiken, ook heb ik van afgelopen vrijdag 4 oktober tot gistermiddag -tig keren voor zeker 10 a 20 minuten aan de telefoon gehangen bij youfone. Zou teruggebeld worden maar er is nooit teruggebeld. Wel kreeg ik gistermiddag eindelijk een mail die ik gelukkig door wifi kon ontvangen. Het afsluiten afgelopen vrijdag ging kennelijk wel snel. Ik vind dat ik voor al het ongemak gecompenseerd zou moeten worden het is ronduit schandalig; het heeft me ook heel wat stress en machteloosheid bezorgd

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het nummer is weer actief. Klant kan verzoeken om de porteerdatum naar voren te halen.

All complaints of