Complaint: hostess

user-203262 on 06 October 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

vliegreis naar turkije.bij aankomst geen hostess aanwezig,na zelf zoeken en vragen heeft turkse medewerker met hostess gebeld en na 15 minuten verscheen zij pas.Bij aankomst in hotel hadden wij een familykamer voor 4 personen geboekt en kregen een junior kamer.Na 2 dagen bellen kregen wij geen gehoor!!Bij terugreis hadden wij geen afhaaltijd gekregen dus maar weer bellen en na veel telefoontjes werd ons een tijd toegeworpen(op de toon niet zo zeuren mevrouw)Bij aankomst op vliegveld terug geen hostess te bekennen.Oudere en invalide reizigers hebben wij maar op sleeptouw genomen om in te checken,dat is volgens mij de taak van de hostess.Kortom een domper van de vakantievreugde!!Mijn vakantie was van 20 september tot en met 3 oktober j.l reserveringscode BGSKRL

Desired solution:

Welgemeende excuses en compensatie van de boeking van familiekamer voor 4 personen en geen juniorkamer.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 21 oktober 2013 een schriftelijke reactie gegeven aan de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of