Complaint: Tegoed zomaar verdwenen

user-203348 on 06 October 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een internet Ipad Prepaid sim voor noodgevallen, ongeveer een jaar geleden gekocht en in mijn Ipad gedaan. Nu wil ik onlangs omdat ik geen wifi verbinding had mijn prepaid kaart gebruiken en blijkt plotseling dat het tegoed zomaar is verdwenen omdat ik het langer dan een half jaar niet gebruikt had. Reactie van de medewerker van de KPN winkel was, blijkbaar heeft u het niet nodig gehad dus wordt het gewist. Het is tenslotte wel geld wat ik betaald heb.

Desired solution:

Het tegoed van 10 euro alsnog vergoeden, het gaat niet om het bedrag maar om het principe.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of