Complaint: levering jacuzzi bubbelbad

karinvanharen on 06 October 2013 about neckermann.com in category Online Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hoi ik heb uiteindelijk na 3 maanden een bubbelbad(jacuzzi) geleverd gekregen van neckerman.
Voordelen er is er 1 geleverd niet het model die ik had besteld waren volgens neckerman niet meer leverbaar.
Kreeg een telefoontje dat ze me een gelijkwaardige produckt zouden leveren binnen 2 dagen kon het niet bekijken en ze hadden geen informatie erover.
Product is geleverd maar is helemaal niet gelijkwaardig alleen dat het ook een soort jacuzzi is.
Nadelen: kunnen 2 volwassenen en 2 kinderen in.(ipv 4 volwassenen)
heeft veel minder inhoud in liters dus is veel kleiner.
heeft ipv 130 jets nu maar 88 jets dus veel minder krachtig.
heeft geen hoofdsteunen.
het uiterlijk degene die besteld was zag er luxe uit deze totaal niet.
Wij hadden de jacuzzi besteld omdat deze in de aanbieding was was 595 euro en wij hadden deze voor 345 euro besteld.(dus als het product niet leverbaar is heb ik volgens mij recht op een gelijkwaardig product van de volle prijs)Toen wij hem bestelde was het product dus 345 euro 1 week later was hij alweer 595 euro.

Desired solution:

graag een gelijkwaardig product en niet iets wat totaal niet overeen komt.
alleen dat er water ingaat.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to neckermann.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that neckermann.com posted

karinvanharen

Responded on 08 October 2013 at 16:26

DE KLACHT IS DUS NIET OPGELOST ZE KONDEN MIJ GEEN ANDER ARTIKEL LEVEREN.(BEN DUS ZEER ONTEVREDEN HOE IK BEHANDELT BEN EN AAN HET LIJNTJE GEHOUDEN BEN.
INMIDDELS ZO'N 100 EURO AAN TELEFOONKOSTEN EXTRA KWIJT NECKERMAN SCHAAM JE ZO TE ADVERTEREN EN DE KLANTEN ZO TE BEHANDELEN IK HEB OP INTERNET GEGOOGELD EN ER ZIJN ER HEEL VEEL MET DEZELFDE KLACHT ALS MIJ MIJN KLACHT IS PAS OPGELOST WANNEER IK EEN GELIJKWAARDIG PRODUCT GELEVERD KRIJG.

neckermann.com

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Zojuist telefonisch contact gehad met 'karinvanharen'. Zij heeft besloten dat zij het geleverde alternatief niet wil behouden.
Er is met haar afgesproken dat de jacuzzi morgen wordt opgehaald.

All complaints of