My complaint:
Ik ben al 4 uur bezig om 3 tickets te bestelen telefonisch
vanaf half twee nu is het half zes .
Ik boek al jaren via seeticket de musicals.
Ik heb al 4 keer gebeld vanmiddag a 45 cent per min.
is het nou zo moeilijk om een mailtje te sturen om het geld over te maken.
We zitten met moeders van 81 vandaar via resv.tel.
Dan klopt e-mail niet en dan is die . niet goed
Doen jullie dat bewust of zit er bij jullie iets niet goed
De medewerkers zeggen het goede e-mail adres.
Wij willen graag naar een musical maar dit is niet erg leuk boeken als je vier keer moet bellen.
Desired solution:
Jullie kunnen ons blij maken met een gratis pauzeborrel.
Wij hebben al een pauzeborrel voor sisteract,maar gaan ook nog naar jersey boys op vrijdag 8 november van de postcodeloterij met 2 personen.
Dit is toch niet te veel gevraagt of wel na zo veel telefoontjes.
oplossing die hebben we nog niet dus kan daar niet op reageren dus geef ik het een 1.