Complaint: Misleiding en slechte service

user-203769 on 07 October 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 7 oktober hebben wij via de site Arke.nl een stedentrip New York geboekt. Bij de bevestiging bleek dit om alleen het hotel te gaan. Afgezien het feit dat onze auto niet ontworpen is om de oceaan over te steken, waren wij in de vooronderstelling dat het icoontje bed plus vliegtuig om een totaalpakket ging van reis en verblijf. Anders zou het zomaar misleiding kunnen zijn. Vanmorgen heb ik direct contact opgenomen met de “klantenservice” waar een zeer onvriendelijke medewerker de noodzaak voelde mij de les te lezen over verantwoordelijkheden nemen van boekingen voordat ik op enter druk. Als klapper kon ik de reis annuleren, maar dan betaalden we wel de annuleringskosten. Na enige discussie zijn die komen te vervallen en mocht ik mijn opmerking over het ontbreken van ook maar enige vorm van klantvriendelijkheid afkopen met een “Dat is niet mijn probleem, wees blij dat je kosteloos kan annuleren”.

Desired solution:

Wij willen de reis alsnog boeken voor de originele prijs van €531,- per persoon, INCLUSIEF vlucht en hotel, plus een passende compensatie wegens het wangedrag van de servicedesk medewerker.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Responded on 21 October 2013 at 12:41

Klacht is nog niet opgelost ze maken zich er heel makkelijk van af. Arke komt niet met een oplossing nog excuses voor het ongemak.

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 15 oktober 2013 een schriftelijke reactie gegeven aan de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of