My complaint:
Op 7 oktober hebben wij via de site Arke.nl een stedentrip New York geboekt. Bij de bevestiging bleek dit om alleen het hotel te gaan. Afgezien het feit dat onze auto niet ontworpen is om de oceaan over te steken, waren wij in de vooronderstelling dat het icoontje bed plus vliegtuig om een totaalpakket ging van reis en verblijf. Anders zou het zomaar misleiding kunnen zijn. Vanmorgen heb ik direct contact opgenomen met de “klantenservice” waar een zeer onvriendelijke medewerker de noodzaak voelde mij de les te lezen over verantwoordelijkheden nemen van boekingen voordat ik op enter druk. Als klapper kon ik de reis annuleren, maar dan betaalden we wel de annuleringskosten. Na enige discussie zijn die komen te vervallen en mocht ik mijn opmerking over het ontbreken van ook maar enige vorm van klantvriendelijkheid afkopen met een “Dat is niet mijn probleem, wees blij dat je kosteloos kan annuleren”.
Desired solution:
Wij willen de reis alsnog boeken voor de originele prijs van €531,- per persoon, INCLUSIEF vlucht en hotel, plus een passende compensatie wegens het wangedrag van de servicedesk medewerker.