My complaint:
Neckermann maakte mooie reclame op de tv voor de opblaasbare jacuzzi spazia. Deze was van 699 voor 345 euro te bestellen, en dit dan ook gedaan op 29 juli. We kregen een bevestiging dat alles betaald was, en dat de levertijd 2 weken zou zijn. Op 5 augustus een mail ontvangen van Neckermann, dat de levering iets langer zou duren. Ze zouden zo snel mogelijk gaan leveren. In de ochtend van 17 september kreeg ik dan eindelijk een telefoontje dat de jacuzzi bij ze binnen was en dat ze graag leverdatum wilde bespreken. Dit dan ook gelijk gedaan, en op vrijdag 27 september zouden ze komen leveren. Yes, eindelijk de jacuzzi, nou nee op donderdag 19 september wordt ik gebeld door Neckermann dat ze mijn jacuzzi niet kunnen leveren. Neckermann zegt tegen mij dat ze te weinig jacuzzi’s hebben binnen gekregen en dat ik hem niet meer krijg. Ik was het hier natuurlijk niet mee eens en heb dan ook weer contact opgezocht. Ze zouden met een alternatief komen, en dit zou ook snel geleverd worden. Op donderdag 3 oktober dan eindelijk een (pruts) jacuzzi ontvangen. Oh wat werd ik boos toen ik op de doos alle opties zag van de jacuzzi.
Besteld:
* 4 volwassenen
* 130 jets
* 800 liter water
* interne pomp
Ontvangen:
* 2 volwassenen/2 kinderen
* 88 jets
* 700 liter water
* externe pomp
Deze jacuzzi is van 399 nu voor 345!
Dus Neckermann weer aan de telefoon gehad, en aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ga. De jacuzzi is vandaag weer opgehaald. Ze zouden mij voor afgelopen weekend terug bellen om tot een oplossing te komen, maar ze hebben mij niet eens meer terug gebeld!!!Ook vandaag niet gebeld door Neckermann.
Ik weet inmiddels ook dat ik niet de enige ben met deze klacht. Zo ga je niet met je klanten om, en ik vind dan ook dat Neckermann dit goed moet oplossen.
Desired solution:
Ik wil de jacuzzi die ik besteld heb, of een beter alternatief.