Complaint: niet ontvangen e tickets voor margriet winterfair

user-203990 on 08 October 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

OP 2 oktober heb ik mijn 2 bestelde e tickets voor de margriet winterfair op 21 november besteld, 11.20 uur, en betaald. Om 11.26 uur zijn de e tickets naar mijn e mail adres verstuurd, maar nooit aan gekomen, terwijl de mevrouw van See tickets mij bleef verzekeren dat ze betaald en verstuurd waren, alle gegevens klopten. Na 2 telefoon gesprekken gisteren avond zijn er nu kopie e tickets bij mij aangekomen en bleek de fout bij See tickets te liggen. Ik heb het eerste gesprek 10 minuten moeten bellen en het tweede gesprek 9 minuten. Ik heb meteen aangegeven omdat bleek dat de fout bij See tickets lag, ze op geen enkele manier kosteloos bereikbaar zijn, dat ik deze telefoonkosten vergoed wil hebben. Het advies was via dit formulier de teruggave te regelen.

Desired solution:

Teruggave van 19 X 0,45 euro = 8,55 euro. Daarna zal ik mijn boosheid en stress over dit voorval naast mij neerleggen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Responded on 08 October 2013 at 17:18

Helemaal niet opgelost, de klacht was dat de e tickets nooit aangekomen waren als ik niet gebeld had. Over de oplossing wordt niets eens geantwoord. Zeer slechte klachten afhandeling. En niet goed lezen van de klacht door See tickets.

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant per e-mail uitleg gegeven over de verstuurde e-tickets.

All complaints of