My complaint:
OP 2 oktober heb ik mijn 2 bestelde e tickets voor de margriet winterfair op 21 november besteld, 11.20 uur, en betaald. Om 11.26 uur zijn de e tickets naar mijn e mail adres verstuurd, maar nooit aan gekomen, terwijl de mevrouw van See tickets mij bleef verzekeren dat ze betaald en verstuurd waren, alle gegevens klopten. Na 2 telefoon gesprekken gisteren avond zijn er nu kopie e tickets bij mij aangekomen en bleek de fout bij See tickets te liggen. Ik heb het eerste gesprek 10 minuten moeten bellen en het tweede gesprek 9 minuten. Ik heb meteen aangegeven omdat bleek dat de fout bij See tickets lag, ze op geen enkele manier kosteloos bereikbaar zijn, dat ik deze telefoonkosten vergoed wil hebben. Het advies was via dit formulier de teruggave te regelen.
Desired solution:
Teruggave van 19 X 0,45 euro = 8,55 euro. Daarna zal ik mijn boosheid en stress over dit voorval naast mij neerleggen.