Complaint: niet ruilen en beschuldiging

eerste keer on 08 October 2013 about Praxis in category Bouwmarkten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had eerder 6 emmers verf gekocht.Schilder is bezig met verven.Hij merkte pas na 4e emmer dat er kleur vershil zat in een emmer.Hij heeft een kwastje gebruikt.Wij werden beschuldigd door een dame dat wij een andere verf overgegoten hebben en daarom werd er niet geruild.Het gaat mij niet om die ene emmer maar beschuldiging doet mij zeer.

Desired solution:

Excuses van Praxis

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Praxis about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Praxis

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Praxis

Praxis

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Deze klacht is inmiddels opgelost. Onze winkelmanager heeft deze kwestie intern besproken, zodat dit in toekomst voorkomen kan worden. Ook heeft de winkelmanager excuses aangeboden en een cadeaubon als uitnodiging om opnieuw onze winkel te bezoeken.

vriendelijke groet,

Ferry Peek
manager afdeling klantenservice

All complaints of