Complaint: Bus bijna altijd te laat!

user-204494 on 10 October 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik reis bijna iedere dag met buurtbus 266 vanuit zaltbommel naar hedel.
deze bus hoort om 08:32 bij de halte te zijn.
inmiddels ga ik ervan uit dat dat minstens 08:35 is.
nou is dat geen probleem. dan ben ik nog ruim op tijd op mijn werk.

maar de laatste paar dagen komt de bus tussen 08:45 en 08:50.
waardoor ik dus flink te laat ben op mijn werk! mijn baas is hier niet blij mee.

in de zomer (vooral in de schoolvakantie) rijd de bus veel stipter op tijd.
het lijkt wel dat zodra het herfst/winter wordt, ineens de dienstregeling in het niet valt en de bus niet meer op tijd komt.

vorig jaar, toen ik net 2 weken bij mijn huidige werkgever werkte; toen kwam tijdens winters weer (beetje sneeuw) de bus een aantal dagen achter elkaar gewoon NIET.
stond ik daar. in de sneeuw. koud.
ik heb toen collega’s en familie in moeten schakelen om mij te halen/brengen

als ik vanaf mijn werk de bus terug neem (17:41) dan is de bus regelmatig veel te vroeg. ik zorg dat ik er om 17:28 al ben. ik weet nooit of de bus te vroeg, op tijd of te laat komt.

ik snap dat dit een dienst is met vrijwilligers, maar toch vind ik dat ik er van op aan moet kunnen dat de bus op tijd is.
ik sta iedere dag heel lang te wachten omdat de bus veel te vroeg of veel te laat kan zijn, en dat is zeer vervelend……

Desired solution:

ik zou graag zien dat de dienstregeling wordt verbeterd. misschien de bus iets vroeger laten rijden? (of vaker! want hij rijd maar 1 x in het uur!!!)
of anders ben ik ook tevreden met een vergoeding. ik heb al zó vaak meegemaakt dat de bus te laat was.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of