Complaint: Slechte levering onderdelen en service

user-204564 on 13 October 2013 about Mister Auto Webshop in category Internetshops - Auto's en auto onderdelen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Kortgeleden onderdelen besteld bij Mister Auto. Een scherpe prijs en je verwacht nieuwe onderdelen. Tot mijn verbazing was de originele verpakking van de delen opengemaakt (zeg maar gerust stuk), er zat een vieze tweedehands bout tussen (de nieuwe was weg) en er was een spanrol beschadigd. Dit gemeld te hebben verwacht je een oplossing. Nee dus. Een vriendelijke mail waarin werd uitgelegd dat spullen worden geretourneerd en vervolgens weer worden verkocht. Na slechte controle..In dit geval was ik de pineut. Meneer (Mister) Auto kwam met excuses en dat was dat. De volgende bestelling hetzelfde verhaal. Thermostaathuis in opengebroken verpakking en zonder bijbehorende afdichting! Logisch. Die wordt niet los geleverd bij Opel. Wat doe je dan? Bestel bij Mister Auto, haal die afdichting uit de verpakking en stuur de rommel weer terug. Er wordt toch niet gecontroleerd. En vervolgens zadel je leuk een ander met een probleem op. Dus…NOOIT weer iets bestellen bij deze firma zou ik zeggen. Goedkoop wordt duurkoop en veel ergernis.

Desired solution:

Dat Mister Auto de klachten serieus neemt of anders opdoekt. De controle op de te versturen spullen laat enorm te wensen over. De levertijd vanaf bestelling is op zich ok. Maar omruilen duurt veel te lang. Ik heb de spullen snel nodig en kan niet wachten tot er vervangende delen zijn. Dat duurt een eeuwigheid. Zo'n auto moet klaar. Ik slik even en zoek zelf een oplossing. Geen enkele ster voor deze firma wat mij betreft.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Mister Auto Webshop about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Mister Auto Webshop

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Mister Auto Webshop

Message from Mister Auto Webshop

10 years ago - Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Onderdelen die niet aan de wens van de klant voldoen kunnen altijd voor montage retour gezonden worden. Bij het retourzenden van onderdelen kunt u kiezen voor een herzending of restitutie van het volledige bedrag. In uw bericht aan Mister-Auto geeft u aan dat de problemen verholpen zijn. Wij zijn blij dat u een oplossing gevonden heeft. Wij willen u een gratis levering aanbieden bij een eventuele volgende bestelling. Wij hopen u daarmee tegemoet te kunnen komen en u spoedig nogmaals op onze website te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto

All complaints of