Complaint: reparartie

jarlottie on 10 October 2013 about neckermann.com in category Online Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

goeie dag ik heb een bankstel die is gescheurd het lig nog binnen mijn garantie mijn vraag is wat jullie voor mij kunnen betekenen?

Desired solution:

als jullie mij kunnen helpen met mijn probleem

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to neckermann.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that neckermann.com posted

jarlottie

Responded on 12 October 2013 at 10:25

ik ben heel blij met Neckermann ze hebben heel snel op mijn verzoek antwoord geven dat ze me zouden kunnen helpen. nu is het klachtenformulier in vullen en wachten voor het uitvoeren van reparatie

neckermann.com

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Zojuist telefonisch contact gehad met 'jarlottie' over de afhandeling van de klacht. Per e-mail hebben we haar het klachtenformulier toegestuurd. Ze zal dit invullen en terugsturen waarna wij de klacht verder zullen behandelen.

All complaints of