My complaint:
Waar is de site waar ik mijn aanvraag voor 2x gratis de autovisie te ontvangen kan invullen. Heb wel de bon ontvangen maar kan echt niet vinden waar ik de gegevens
op kan zetten.
Desired solution:
emailadres van de site
Waar is de site waar ik mijn aanvraag voor 2x gratis de autovisie te ontvangen kan invullen. Heb wel de bon ontvangen maar kan echt niet vinden waar ik de gegevens
op kan zetten.
emailadres van de site
Message from from Klacht.nl
12 years ago - We have sent an email to Telegraaf about your complaint
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is picked up by Telegraaf
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is solved by Telegraaf
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Klant ontvangt een mail met uitleg over de aanvraag