Complaint: Hoekbank

Carocel1@ on 11 October 2013 about neckermann.com in category Online Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In November 2012 een hoekbank gekocht bij Neckermann en ben niet tevreden.De kussens kloppen niet en de bank sluit niet aan. Neckermann wil niets doen.Er is iemand langs geweest maar die begon de bank te vergelijken met de kast dat er noesten in zaten en hij zei Dat is ook niet perfect.Het gaat over de Hoekbank en niet over de kast. Iedereen die bij mij komt vraagt wat er met bank is.

Desired solution:

Nieuwe bank of bank ophalen en geld terug. Eerder ben ik niet tevreden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to neckermann.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by neckermann.com

neckermann.com

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Vandaag hebben wij telefonisch contact gehad met 'Carocel1@' en haar geadviseerd een klachtenformulier via onze website in te vullen.
Nadat wij het klachtenformulier hebben ontvangen, zal zij geïnformeerd worden over de verdere afhandeling van de klacht.

All complaints of