Complaint: dubbele incasso-aftrek

user-204926 on 11 October 2013 about Academica in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op mijn ing rekening zijn 4 sept. 2x het bedrag afgeschreven..Zo ook op 7 en 8 okt.Dit is een fout .. verder heb ik een eenmalige toestemming gegeven en inmiddels opge zegd. Wil graag stopzetten automatische afschrijven.

Desired solution:

terug betaling van sept. en okt.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Academica about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Academica

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Academica

Academica

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op maandag 14 oktober 2013 heeft ons serviceteam telefonisch contact opgenomen met de heer De Vries. Hieruit bleek dat de klacht geen betrekking heeft op Academica, maar op een datingsite.

All complaints of