Complaint: KPN vertraagd overstap naar ZIGGO

user-205186 on 12 October 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het aanbod om zorgeloos over te stappen van Ziggo naar KPN is niet gelukt.
De aangeboden zorgeloos overstap service voor 1 Juli heeft geleid tot een diaree aan berichten / telefoontjes en mijn KPN is nog steeds niet opzegd.

KPN vertraagd reeds vanaf het begin de opzegging via ZIGGO.
In eerste instantie nemen ze alleen de portering van het telefoonnummer over, daarna is systematisch de zaak vertraagd zodat de opzegdatum van 01 July (deadline wegens verhoging) niet wordt gehaald.
De aansluiting van Ziggo was op 11 Juli. De daarop afgesproken aansluitende opzeggingsdatum van 18 Juli is voor mij daarom ook acceptabel, aangezien daardoor mijn onafgebroken connectie gewaarborg is.

Daarna is vervolgens deze latere toezegging van 18 July door KPN ook niet doorgevoerd.
Eind Augustus is er door de overstapdesk KPN wederom toegezegd alles te regelen en de afsluiting per 31 Augustus 2013 te regelen en de overige periodes ( 18 July -31 Aug) te crediteren.
Op 31 Augustus ontving ik een email dat mijn KPN glasvezel beeindigd was en op 1 Sep een nul factuur voor de maand september.
Op 01 Oktober ontving ik echter weer een factuur van KPN over de maand Oktober
Op 4 Oktober gebeld met de service desk omtrent deze factuur en aangegeven dat ik de incasso teruggeboekt heb.
Op 10 Oktober brief van de KPN over de incasso terugboeking
Op 12 Oktober weer gebeld met de servicedesk KPN, zij gaan het weer richting de factuur afdeling sturen met het verzoek de slotfactuur op te maken.
Het resultaat was wederom bedroevend. Ik heb tot 2 Nov moeten wachten en de enige reactie is nu een afrekening over de periode 9 Okt t/m 30 Okt. Mijn contract was eigenlijk al geëindigd op 18 Juli volgens de email van de KPN overstapdesk aan de ZIGGO overstapservice. Later hebben ze in ieder geval intern en in een op\eg email naar mij al de datum 31 Augustus genoemd. Waar dan nu dit weer vandaan komt is mij een raadsel, Een ding is zeker stap ik stap nooit weer zorgenloos over.

Desired solution:

Fatsoenlijk vastleggen van de beëindiging in de administratieve systemen.
Accepteren van de opzegging Alles-In-een per 18 Juli.
Slotfactuur over de reeds betaalde aansluitkosten over de periode 18 Juli - 31 Augustus.
Een excuus brief zou ook niet misstaan.
Ik ga in ieder geval wel een persoonlijke brief sturen aan de klachten service.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of