My complaint:
Op donderdag 10 oktober jl. heeft Companic in Valkenswaard de desktop + externe hard disk aan DHL ter verzending uitbesteed. Vrijdag kon ik het pakket thuis verwachten. Selektvracht zou de bezorging regelen.
Tot en met vandaag (maandag 14 oktober, 14:30 uur) geen bezorging gehad, noch bericht van vertraging. Het Depot van Selektvracht is telefonisch niet te bereiken, de verbindingstoon valt in gesprek.
Hoeveel vrije dagen moet me dit nog kosten?
Ik koop nooit meer in een Webwinkel als de levering uitbesteed wordt aan DHL c.q. Selektvracht.
Nog een dag voor niets wachten en ik zal tot ontbinding van de koopovereenkomst gaan omdat er wel betaald is, maar niet geleverd wordt.
Desired solution:
Met onmiddellijke levering, vandaag nog (14 oktober 2013). Ik zet het jaartal er maar voor de zekerheid bij.
Mijn afspraken van vandaag heb ik al naar morgen en andere dagen moeten verzetten, wil niet opnieuw weer alles moeten verplaatsen!